Dag 43: Weer thuis!

2 maart 2013 - Terheijden, Nederland

Hallo virtuele reisvrienden,

Dit wordt dan helaas het laatste reisverslag van deze wereldreis. Op vrijdag 1 maart om 8 uur opgestaan en de laatste opruimwerkzaamheden verricht, uitgecheckt en met de Big Ford op weg naar het autoverhuurbedrijf gegaan. Het was een kort ritje en aldaar aangekomen stond de shuttlebus naar het vliegveld LAX al klaar. Dus direct ingestapt en om 10 voor 2 hebben we voorlopig het laatste van Amerika gezien. Goodbye U.S.A, Hello Holland. Kwart over negen, 2 maart was daar de "touch down" op Nederlanse bodem. Ons rondje rond de wereld was compleet. Na de koffers van de band te hebben geplukt was daar het weerzien met Genevieve, Beatrice en Djimon.

Een enkel traantje van geluk werd weggepinkt en daarna op weg naar de bus die Genevieve had geleend die ons naar Terheijden zou brengen. Daar aangekomen werd er gelijk begonnen met de reis te bespreken waar natuurlijk de 2 appels in Fiji niet ontbraken wat weer resulteerde in een bulderend gelach van alle aanwezigen.

Hoe nu verder? Wel, we hebben nog een week vakantie en in die tijd moeten we toch weer gaan proberen om onze vakantiemodus weer te wijzigen in de Europese jak en jaag modus daar voor ons beide de normale gang van zaken op 11 maart weer begint. Wat betreft deze wereldreis zit het voor de trouwe lezers van de reisverslagen helaas dan toch echt op. Wij wensen een ieder veel sterkte met het verwerken van de leegte die het ontbreken van de reisverslagen vanaf morgen ongetwijfeld met zich mee zal brengen :-).

Voor ons zit het er allerminst op. Al zijn we dan fysiek niet meer op reis, alle stilstaande en bewegende beelden dienen bekeken en gewogen te worden of ze een verdere toekomst in een digitaal fotoboek of Blu Ray disc waardig zijn. Daar komt dan nog bij dat het bewerken van het videoformaat een nieuwe PC vergt daar de oude PC niet meer geschikt is. Bijkomstge handigheid is de opgave in de camera handleiding waar deze PC minimaal aan moet voldoen en dat zijn pittige eisen. Voor nu danken wij iedereen die de verslagen hebben gelezen en in het bijzonder de mensen die ook een reactie hebben geplaatst op een reisverhaal en/of  foto's. Wij beide vonden het erg leuk om te doen en de reacties te lezen.

Bij deze sluiten we af en wellicht tot een volgende keer.

Charlotte en Ger.

1. Gerard Brand:
    3 maart 2013
    Welkom thuis happy few

Ger maak je geen zorgen over Heerema !
    Er is niets veranderd :)
  2. Bert Dielissen:
    3 maart 2013
    Ger & Charlotte bedankt voor het uitgebreide reisverslag ook namens Bea.
    Je zal weer moeten wennen aan de kleintjes bier in Terheyden.
    Wat een pech dat jullie nog een week vakantie hebben want jullie staan waarschijnlijk te popelen om weer te beginnen.

Groetjes Bea en Bert
  3. Susi:
    4 maart 2013
    Luitjes, welkom! Heb erg genoten van jullie verhalen. Nu de jetlag overwinnen....

Liefs,
    Susi