Dag 41: Disneyland

27 februari 2013 - Anaheim, California, Verenigde Staten

Beste familieleden, vrienden en collega's,

Vandaag was het dan de beurt aan Disneyland. Hier wilde Charlotte graag naar toe en zo gezegd, zo gedaan. Wat hier nu eigenlijk over valt te vertellen is dat dit het eerste park was dat Walt Disney opgericht heeft. Hij heeft het zelf helaas niet kunnen openen want hij stierf voor de openingsdag. Toch was hij de grondlegger van een groot imperium dat inmiddels aan duizenden, zo niet tienduizenden mensen over de hele wereld werk verschaft en wat misschien wel veel belangrijker is, heel veel kinderen een onvergetelijke dag bezorgd heeft en dat nog iedere dag doet.

Verder is het een park wat net als zo veel andere pretparken hetzelfde biedt. We laten daarom de foto's maar voor zichzelf spreken. Ze zijn niet allemaal even scherp maar dat komt omdat Charlotte net niet genoeg tijd neemt om te focussen. Ik zal proberen om van de films thuis als nog foto's te maken. Wij hebben al enkele films gezien en die zien er geweldig uit, ook in 3D! Tot slot nog even een opmerking dat het vorige verslag is uitgebreid en er nieuwe foto's aan toegevoegd zijn.

Tot morgen!

Charlotte en Ger