Dag 29: Relax

16 februari 2013 - Korolevu, Fiji

Hallo Nederland,

Onze 2de dag op Fiji bestond vooral uit niets doen, wat foto's en films maken, een beetje eten en drinken en vooral op de dag verpozen op de kamer bij de airco. Voor de insiders onder ons, je kunt het klimaat hier het beste vergelijken als je in Douala aan komt, warm zo'n 28 tot 30 graden met een vochtigheidsgraad die zo hoog is dat als je alleen nog maar adem haalt, je al waternat van het zweet staat. In het geheel niet bepaald mijn favourite type weer. Charlotte heeft er uiteraard wat minder moeite mee.

s'Avonds na zessen begint het hier wel wat te leven. Als de zon onder is gegaan gaat de temperatuur behoorlijk omlaag en dat is voor ons het sein om een van de drie restauranten op te zoeken. Vandaag maar eens een bezoekje gebracht aan het seafood restaurant. Het was niet druk en de sfeer was erg romantisch (kan ook eigenlijk niet anders op zo'n locatie). Goed gegeten en daarna de Fiji dansshow bezocht. We hebben ons goed vermaakt en hierna gingen we naar een van de barren. Na een paar Corona's en Pino Noirs zochten we onze kamer maar eens op waar we filmpje pikken en daarna maar weer eens gaan slapen. Morgen weer een dag relaxen.

Charlotte en Ger

1. Caroline en Adriaan:
    16 februari 2013
    Wat hebben jullie al veel gezien in die 28 dagen, heerlijk twee relaxdagen toch. Het warme weer geeft een goed excus voor nog een biertje extra of een Fiji appeltje voor de dorst!