Dag 31: De laatste dag op Fiji

18 februari 2013 - Korolevu, Fiji

Beste volgers,

Vandaag zag het er voor ons wel wat gunstiger uit. Daar bedoel ik mee dat het niet zo warm en benauwd was als de afgelopen dagen en dus toch maar even de stoute schoenen aangetrokken om Fiji eens wat verder te bekijken en er zijn toch een paar aardige foto's uit voort gekomen. Voor de rest ziet het er net zo uit als in Kameroen dus valt er ook hier niet veel van te zeggen. 's Middags maar weer geluncht en s'avonds weer gedineerd. Daar werden we na het diner verrast op een gezang van het bedienend personeel. Daar kregen we toch wel even een brok van in de keel.

Zoals jullie allemaal wel weten komt Charlotte uit Afrika en de beider huidskleur van Charlotte en het bedienend personeel smeedde vanaf de eerste dag een band. Ze vinden het dan ook helemaal niet leuk dat we weer verder moeten maar het zij zo. Wel ook nu valt er niet veel meer te vertellen dan de andere dagen. Morgen wordt het wel een heel speciale dinsdag die maar liefst 48 uur gaat duren maar daar over morgen meer.

Charlotte en Ger.